جملات و متن های جدید در مورد همراه اول
دیگر موارد
جملات و متن های جدید در مورد همراه اول
نویسنده : تیموررضائی شهریور
سه شنبه 26 خرداد 1394

ﻭﻗﺘـے ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭِ ﮐﺴـے ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺭﺳﻴﺪﮮ . . . ﺑـے ﺷَﮏ . . . ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻩ ﺍﮮ . . . همراه اول 24ساعت مکالمه رایگان داده، خوب شد خط دسته من نیست والا یه ثانیه اش هم استفاده نمیکردم

جملات و متن های جدید در مورد همراه اول

يه سيم كارت كد يك همراه اول دارم ميخوام به بالاترين قيمت بفروشمش.بهترين راه براي فروشش چيه؟ سايت ؟ آگهي همشهري يا چي #ريتوييت لطفا

سری جدید اس ام اس های همراه اولی

تو فروردین امسال روزی ده بار اس ام اس واریزی داشتم ولی الان فقط اس ام اس همراه اول خدایا شکرت

نوشته های جدید در مورد همراه اول و شارژ همراه اول

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍﻧسلت ﺭﻭ به ﺟﺎﯼ۱۴۴ ، ﺑﺎ ۱۴۱ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﻨﯽ !:( البته من خطم همراه اول دائمیه فقط خواستم یه چیزی راجب تنهایی بگم:|

پیامک های همراه اول

من هيچ جايي رو نميبينم تايملاين رو ندارم: """""((( اينترنت همراه اول خره گاوه منه

جملات خنده دار درباره خرید شارژ

خوبه دیروز بانک ملت و همراه اول بهم تبریک گفتن والا شکست عشقی میخوردم همیشه میگن: "شکست،مقدمه پیروزیه" نمیدونم پس من کی ازدور مقدماتی صعود میکنم؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.